Monday 24 September 2012

အလွတရားေတြနဲ ့ငါတို ့ကမၻာ






 ခ်စ္သူနဲ ့ေပ်ာ္ရႊင္စြာဘ၀ကိုေလွ်ာက္လွမ္းရင္တည္ေဆာက္ၿခင္ခဲ့တဲ့ကမၻာေလးေပါ့......................
 ကြ်န္ေတာ္ၿခံေလးေပါ့.....................................





 အေဖာ္ေလးနဲ ့ေနၿခင္စရာအိမ္ေလးေပါ့...............................
 ကြ်န္ေတာ္အိမ္ေလး..................................
 ကြ်န္ေတာ္ေနၿခင္ခဲ ့ေသာအိမ္ေလး..............................



အိမ္မွာေမြးထားတာေလ..................................

 ကြ်န္ေတာ္အိမ္ေလးပါ................................




 ကြ်န္ေတာ္....အေမာေၿပလမ္းေလွ်ာက္ခဲ့မိေသာတံတားေလး..........................
 ကြ်န္ေတာ္ရဲ ့အိမ္ေလး........................
 ကါ်န္ေတာ္ရဲ  ့အိမ္ေလးေပါ့...........................

 ဘ၀ရဲ ့အေမာေတြကိုခဏေလာက္ေမ့ထားၿခင္တရ္.....................




 ခ်စ္သူေလးနဲ ့ေလွ်ာက္လွမ္းၿခင္မိတယ္..........


 ကြ်န္ေတာ္ေနၿခင္ခဲ့တဲ့အိမ္ေလးေပါ့..................................
 ေရေတြကိုၿမင္ေနရၿခင္းသည္စိတ္ႏွလံုးေအးၿမၾကည္လင္လာေစပါတယ္


 စိမ္းလမ္းဆိုေၿပၿခင္းဟာမ်က္စိရဲ  ့အားေဆးေလးတစ္ခြက္ေပါ့...............................
 သာယာလွပတဲ့ေနရာမွာအေတြးေလးေတြနဲ ့ေပါ့..................................


မနက္ၿဖန္မ်ားစြာအတြက္ရွင္သန္ရပ္တည္ေနမရ္  ့..........foreversoe

No comments:

Post a Comment